فكر مي‌كنم زودتر از بقيه در تيم جا بيفتم،حمودي: با استقلال فقط براي قهرماني مي‌جنگيم

بازيكن جديد تيم فوتبال استقلال گفت: امسال فقط براي قهرماني خواهيم جنگيد و اميدوارم به آن برسيم.
 
به نقل از سايت باشگاه استقلال، علي حمودي بعد از ثبت قراردادش با استقلال راهي اهواز شده تا امور شخصي‌اش را انجام داده و دوباره به تهران برگردد. او مي‌گويد به احتمال فراوان از روز دوشنبه در تمرينات حاضر خواهم شد و در كنار ساير بازيكنان براي موفقيت تيم، تلاش خواهم كرد.

*تمرينات از امروز آغاز خواهد شد و شنيديم كه شما يكي از غايبان تيم در اولين جلسه تمرين تيم خواهيد بود.
بله، من با كادر فني صحبت كردم و از آنها اجازه خواستم تا چند روز ديرتر به تيم اضافه شوم. مشكلات مالياتي و برگه تسويه‌حساب با باشگاه فولاد، خروجي استان و تمديد پاسپورتم از جمله كارهايي بود كه بايد انجام مي‌دادم و با اين وضعيت بعد از هماهنگي با كادر فني قرار شد با اتمام اين امور به تهران برگردم كه فكر مي‌كنم اين اتفاق روز دوشنبه خواهد افتاد.

*حضور در استقلال باعث خواهد شد تا كار سختي براي قرار گرفتن در تركيب داشته باشيد ضمن اينكه اينجا عملكرد بازيكن از چشمان تيزبين هواداران دور نخواهد ماند.
هر بازيكني كه مي‌خواهد به تيم‌هاي بزرگي چون استقلال بيايد از قبل اين مسائل را براي خودش حل مي‌كند تا به مشكل نخورد. خدا را شكر مديريت و كادر فني هر دو من را خواسته‌اند و من هم در هر تيمي كه بوده‌ام همواره سعي‌ام بر اين بوده كه فيكس باشم. با اين حال الان مي‌دانم كه نسبت به تيم‌هاي قبلي‌ام بايد تلاش بيشتري به خرج دهم و سعي خواهم كرد تا براي استقلال مثمرثمر واقع شوم.

*گفته مي‌شد پرويز مظلومي اعتقاد خاصي به شما دارد و روي شما حساب ويژه‌اي باز كرده است.
ايشان نسبت به من لطف دارند. من در تيم مس كرمان شاگرد ايشان بودم و آن سال توانستيم با خاطره‌اي خوش، سهميه آسيايي هم بگيريم. آن روزها هرچه در توان داشتم گذاشتم و حالا هم هدفم همين مهم است.

*در استقلال چه هدفي را دنبال مي‌كنيد؟
به نظر من استقلال از ابتداي فصل نقل و انتقالات برنامه منظمي را دنبال كرده و به شخصه معتقدم تا اينجا يك قدم جلوتر از همه تيم‌ها عمل كرده. ما امسال فقط براي قهرماني خواهيم جنگيد و اميدوارم به آن برسيم.

*به نظر مي‌رسد با توجه به دوستان زيادي كه در تيم داريد زودتر از ساير بازيكنان جديد در تيم جا بيفتيد.
بله، من دوستان زيادي در تيم دارم اما با ساير بازيكنان هم راحت هستم و در كل همه با هم خوب هستيم. با اين شرايط با نظر شما موافقم و فكر مي‌كنم زودتر از بقيه در تيم جا بيفتم و با توجه به شناختي كه از هم‌تيمي‌هايم دارم از الان در كنار آنها براي قهرماني خواهم جنگيد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 27 خرداد 1390برچسب:, | 19:15 | نویسنده : سيدحسين نجيبي |